Turvalisus ja privaatsus
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
- Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
- Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
- Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Pretensiooni esitamise õigus
- Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
- Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates vabas vormis avalduse, kuhu tuleb lisada ostuarve, kirjeldada detailselt tootel ilmnenud puudust koos asjakohast tõenditega (fotod, videod) ning saata see e-posti aadressile info@miabella.ee. Puudustega toode tuleb tagastada Veebipoele pakiautomaadi kaudu, vastavad juhised toote tagastamise kohta edastab Veebipood ostjale e-kirja teel.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
- Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Kui läbivaatuse või ekspertiisi käigus selgub, et tootel ei esine puudust, mille eest Veebipood vastutab, siis toodet ei parandata ega asendata ning müügilepingust taganemise alusel raha ostjale ei tagastata. Ostjal on õigus soovida toote tagastamist enda valdusesse, kui ta tasub Veebipoele korduva saatmisega seotud kulud. Kui ostja ei kata korduva saatmisega seotud kulud 14 päeva jooksul alates Veebipoe poolt ostja teavitamisest, on Veebipoel õigus jätta toode ostjale tagastamata.
- Kui ostja korduvalt esitab põhjendamatuid pretensioone või keeldub esitama nõutud tõendeid, on Veebipoel õigus tema pretensioone edaspidi mitte menetleda.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@miabella.ee.
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
- Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.